خبر های روز و هر چی بخواهید.

لطفیه ،جوک،طنز،سیاسی،اقتصادی،فیلم،عمومی و...

خبر های روز و هر چی بخواهید.

لطفیه ،جوک،طنز،سیاسی،اقتصادی،فیلم،عمومی و...

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

سیاست > دولت - معاون سیاسی- امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت:اگر طبق قانون عمل شود ، مشکلی برای سخنرانی آقای احمدی نژاد در مشهد وجود ندارد.

علی اصغر رشید در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص سخنرانی رئیس جمهور سابق در مشهد در سالگرد مناظره های انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و تمهیدات امنیتی در این خصوص، اظهار داشت: نه تنها برای ایشان، بلکه برای بقیه شخصیت هایی که قصد سخنرانی در مشهد را دارند، تمهیدات لازم را فراهم می کنیم و مبتنی بر قانون کارمان را انجام می دهیم.
وی با اشاره به نشست امروز استانداری خراسان رضوی در خصوص این سخنرانی، گفت: امروز ما در نشست با استاندار خراسان تدبیر کردیم که خدای ناکرده موضوعی پیش نیاید. تمهیدات لازم اندیشیده و جلسات لازم را در این خصوص برگزار شده است.

ادامه.....

                                                 

سیاست > دیپلماسی - مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تعامل ما با ایران به گسترش درک ما از فعالیت‌های هسته‌ای این کشور کمک کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در آغاز نشست شورای حکام آژانس گفت که تعامل ما با ایران به گسترش درک ما از فعالیتهای هسته‌ای این کشور کمک کرده است. وی گفته است:«من از این واقعیت و همکاری ایران با آزانس بین‌المللی هسته‌ای بر اساس توافقات صورت گرفته خرسند هستم. »

                                                         

ادامه در ادانه مطلب.....

کاریکاتور/ ماجرای لباسهای تیم ملی و آقای خنده!


طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - طرح لباس شرکت آل اشپرت و کیفیت آنها آنقدر مورد بحث بود که داد همه ی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را در آورد اما رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنان خندان چشم بر روی تمام این اتفاقات بسته است

لباس تیم ملی